2010 sätter jag mina spår här... men jag har även tidigare år satt spår bl.a. här och här

fredag 22 januari 2010

alltid så lost



Så igår går jag som vanligt till jobbet, med mig har jag en plastpåse med div. grejjer i som jag behövde ha med mig. Innan jag går till tunnelbanan, åker den och promenerar till jobbet, har jag även varit uppe på dagis och lämnar Prinsessan.

Väl framme på jobbet hänger jag som vanligt upp påsen på kroken som sitter på insidan av dörren till mitt skåp. Gissa min min när jag ser ett stort foto på mig själv sitta fast fullt synlig på påsen. Detta mina vänner är en nackdel med att vara scappare. Jag vete fan hur den fastnat där, men fastnat hade den. Hoppas VERKLIGEN ingen har set fotot. Hur skämmig kan man bli liksom, gå omkring med en plastpåse pyntad med fotion på sig själv. Gosh.

Fnissade gott hela vägen upp till avdelningen. Så typiskt mig, alltid så bortkommen.

4 kommentarer:

Amy sa...

Hahaha, undrar vad dem som såg tänkte...

Jag... sa...

nej nej, ingen såg ssscchh ;)

Ting sa...

Hihi, vad gullig du är!

Angela sa...

Hahaha, väldigt komiskt! :)