2010 sätter jag mina spår här... men jag har även tidigare år satt spår bl.a. här och här

söndag 10 januari 2010

Börjar så smått...

...planera för hall och lilla toanrenovering. Surfar lite Ikea bland annat. Har köpt en limegrön färg till hallen innan jag ens hade flyttat in, men funderar på att ta den gula tapeten dit istället.. jag vet inte....

Sen funderar jag på att skita i hatt och skohylla och istället bygga in ytterklädesförvaringen i en av garderoberna, då sparar jag ju lite plats i den ändå så lilla hallen. Förvaring kommer bli temat, behöver verkligen ordning och reda i mitt liv!

Lilla toan är ungarnas, där tänkte jag leka loss lite, får se hur det blir, kan sluta lite hur som helst!


Ni förstår att det är akut va??









1 kommentar:

Viktdrottningen - Anna Malmborg sa...

Å den klassiska ockragula tapeten. Den var det länge sen vi såg! :)