2010 sätter jag mina spår här... men jag har även tidigare år satt spår bl.a. här och här

måndag 4 januari 2010

Dag 1



Har gått åt helvete. Medvetet åt helvete. Jag är motiverad till att gå ner i vikt, tro mig, det är jag verkligen, det är jag. Fast mest motiverad till att det ska lösa sig själv. Att jag liksom ska vakna upp om två veckor 10 kg lättare. Fett grymt ;)

Dessvärre funkar det ju inte så och jag ska skärpa mig, redan imorgon faktiskt. (jag har faktiskt gått en promenad, alltid nåt!) Vi hade en massa skräp hemma som jag tyckte vi behövde äta bort först. Bra idé, verkligen.

Ps. Men handla på Inreda då om ni vill, se bara till att ni slipper returnera varor, det kommer bli jävligt dyrt för er, nästan lika dyrt som att behålla skiten.

8 kommentarer:

Sara sa...

Mäh.. hallå!! JAG kommer ju på onsdag!! Är inte det värt att nämna i veckans va!!?? ;-)

Jag... sa...

Nä det hade jag förträngt ;)

Jag... sa...

Så, är du nöjd nu? ;) Jag hoppas du förstår att detta betyder att jag kommer outta dig i bloggen på onsdag ;) puss påre

Sara sa...

Haha, bra där!
Japp outta på du!
Kram

Chrissan sa...

Klart man måste rensa i skåpen innan man startar!

Cornelia sa...

Håller med Chrissan. Jag bara måste rensa mina skåp. Annars är det helt kört. Kom igen nu. Släng skiten :-)

Ting sa...

Visst är man puckad som ätrensar.
Hahaha, gör likadant.
Men så är ju min röv mer än en meter i omkrets också.

Jessica sa...

Hihi ja visst vore det grymt om det bara löste sig själv ;)

Lycka till nu, ser fram emot att läsa om det :)

Peppkram