2010 sätter jag mina spår här... men jag har även tidigare år satt spår bl.a. här och här

tisdag 12 januari 2010

En idé!

Skulle skrivit in mig på VV igår, men eftersom jag fortfarande repar mig så kom jag inte iväg, trippen till söder tidigare på dagen tog knäcken på mig. Hur som helst, har funderat på detta med VV. Varför vill jag egentligen gå dit, jag kan ju gå ner i vikt på egen hand, jag vet precis hur man gör.

Det är kul, inspirerande och det är en milstolpe att gå dit varje måndag och väga sig framför någon som bokför resultaten i ditt lilla häfte. Nästa måndag är liksom inte så långt bort, då måste man sköta sig i veckan. Speciellt när man betalar för det. Men om man inte egentligen har råd med det då? Det har jag faktiskt inte.

Men jag har ju bloggen, jag har er. Och måndagarna kommer ju ändå. Så jag tänkte fortsätta hämta inspiration från er och tänkte dessutom använda er som dom jag måste stå upp för varje måndag, och så tänkte jag videoblogga min vägning varje måndag. Inget fusk!

Så jag tror jag hoppar VV ett tag till och provar köra på egen hand, inget vv, inget GI, inget lchf.. bara my way :)

Är ni här varje måndag och kastar skit på mig när jag plussar?? Jag behöver er!

8 kommentarer:

Therese sa...

Klart jag kastar skit! ;) Puss på re!

Chrissan sa...

Här kastas ingen skit!
Klart du fixar det på egen hand! Ja, eller med lite hjälp från oss...;)
Jag har iaf tänkt köra på egen hand...

Jag... sa...

Men jag vill ju ha skit när jag förtjänar det! :D

Åse sa...

Öff körs!!!! Kör på!!

Therese sa...

Videoblogga!!! Fan vad kul, det missade jag!!! Yay!!!

batgirl sa...

Det låter som en kanonidé det här med videobloggning! Det blir ju en rejäl hållhake på dig =)
Det är nog bra att ha lite press på sig...
Lycka till nu och jag ska hålla utkik på dig =)

Sockergrynet sa...

Jag följer gärna din videoblogg och hejar på. Själv är jag medlem online hos VV, det kostar 150 kr i månaden. Då har du tillgång till allt på deras hemsida, även om du inte går på möten. Kanonbra tycker jag!!

peppkram

Fiffi sa...

Klart jag supportar dig!