2010 sätter jag mina spår här... men jag har även tidigare år satt spår bl.a. här och här

torsdag 14 januari 2010

Hallen





'

Jag har börjat med hallen, har målat i vitt och limegrönt. Men känner att den gröna är för tråkig och blähä, måste hitta på något kul med den väggen. På Bolagret hittade jag dessa griffeltavlor i form av pratbubblor, de är tunna och självhäftande, buslätt! Nu måste jag bara köpa griffelkritor. Jag ska ha dom som "kom ihåg tavlor, en var för oss som bor här, så det är lätt att hålla koll på alla, bvctider, kalas, föräldramöten, uppvisningar m.m. Hallen är långt ifrån klar, men lite shopping måste göras innan jag kan fortsätta!

2 kommentarer:

Sara sa...

Du är så piffig!! :-)
Himla bra ide´med griffeltavlorna! Ungarna fick griffeltapet i julklapp som går att klippa i valfri längd/form, kanske skulle ta och sätta upp en bit i hallen just för kom-ihåg anteckningar??!!

Fiffi sa...

Du har fantasi som ingen annan. Kreativitet på toppnivå!