2010 sätter jag mina spår här... men jag har även tidigare år satt spår bl.a. här och här

lördag 9 januari 2010

Nyfiken på er

Jag är ju egentligen inte ny så, har bloggat sen -04-05 nån ggn, men har ju haft lite paus och kommit av mig en hel del. Är säker på att det dykt upp en massa nya ansikten sedan jag var aktiv sist. Så nu är jag lite nyfiken på er, om ni vill göra mig lite glad nu när jag ligger däckad här hemma hela helgen tydligen, så kan ni väl kommentera några rader om vilka ni är, vad ni bloggar om och om ni har några favoritbloggar jag också kan utforska.

Pretty pleeeeeease! Ha en riktigt trevlig lördagskväll hörrni! <3

Ps. ni får gärna uppmana andra att göra det samma så jag får ännu mer att göra ;)

4 kommentarer:

Sarah sa...

Hejsan! Tack för titten! Alltid roligt med nya bloggisar, så jag hänger kvar här! Har varit lite dålig på att uppdatera denna veckan, men jag ska skärpa mig, promise!! Lite nyfiken-hur hittade du mig? Kraaam!

Elevator Lady sa...

Jag har en ny blogg som handlar om ditten och datten. Mycket vikt just nu. Jag har precis hittat din blogg också. /Frida

Trillingnöten sa...

Jag är ganska ny på din blogg :) Jag bloggar om mitt eget liv, har inget tema precis som du. Det handlar bara om mig, mig, mig och mina betraktelser :)

Jag har massor med bloggar på min blogg, men favoriten är saltistjejen och chrissans svammel.
Kram på dig!

Sockergrynet sa...

Vad roligt att du är tillbaka!!! <3