2010 sätter jag mina spår här... men jag har även tidigare år satt spår bl.a. här och här

söndag 24 januari 2010

Står mitt på dansgolvet

Och glor på alla människor, fy fan vilka offer. Seriously, jag tror jag avlider. Miffon hela bunten, har dom sett hur fåniga dom ser ut??

Shit vad jag inte är en peopleperson, tydligen kan man inte ens få äran att prata med mig om man inte är något utomordentligt ovanligt. Alla dom här människorna får mig att undra om d inte finns någon som jag någonstans???!!

Den enda jag gillar är mitt sällskap, henne gillar jag som fan. Hon är grym!

4 kommentarer:

Chrissan sa...

Du är grym Yvonne. Och unik. Men klart det borde finnas nån du connectar med.

Fiffi sa...

Du var så söt där du stod i din lilla hörna :)

Jag... sa...

för o inte tala om hur söt du var!! :D ;)

Jag... sa...

Tack C. ♥ :)