2010 sätter jag mina spår här... men jag har även tidigare år satt spår bl.a. här och här

fredag 29 januari 2010

Svenne Banan



Städa och tända ljus så det doftar IKEA:s vaniljljus i hela lägenheten. Sen film och tacomys med båda barnen på Storebrors rum. Sen bada dom små liven, galna lyckotjut och arga bråkvrål. Livat värre och plaskvått badrumsgolv. Sen godnattsaga i mammas stora säng. Nu sitter jag med en kopp yogitea i all stillhet efter ett bad. Det enda jag hör är mina klockor som tickar och grannens avlägsna partymusik. Fan vad det är skönt när det är tyst ibland. Nu ska jag sova så jag orkar med morgondagens äventyr! :)

(är lite dålig på att bloggsurfa just nu, tidsbrist, sorry för det, I´ll make it up 2 u!)

Trevlig helg på er!

1 kommentar:

Chrissan sa...

Trevlig helg till dig och barnen! :)