2010 sätter jag mina spår här... men jag har även tidigare år satt spår bl.a. här och här

söndag 3 januari 2010

Vad kul!

Att ni hittat hit och att ni kommenterar! Jag har ett enormt bekräftelsebehov så ni får gärna höja mig till skyarna i varje inlägg jag gör ;)

Med två enormt tjuriga ungar bestämde jag mig för att brottas på IKEA idag. Har ju precis flyttat så jag behöver en hel del små och stora saker. Har ni en aning om hur extremt mkt galgar man verkar behöva??! Jag hatar galgar, galgar är djävulens påfund. Dom trasslar ihop sig och håller på så att jag blir fullt vansinnig!! Anyway... Kidsen skötte sig förvånansvärt bra på IKEA, dom behövde nog bara komma ut. Dom blir lätt understimulerade, precis som jag!

Köpte en hylla till Storebrors rum, så nu är det i stort sätt färdigt, behövs lite massa mer piffning bara. Foton har jag lovat så här har ni före och efter bilder, en hel del Star wars blir det... ;)

'









3 kommentarer:

Cornelia sa...

Klart du ska rivstarta. Vilket mål har du på dessa 8 veckor??? Hojta till så lägger jag till dig på listan :-)

Amy sa...

Fasiken vad snyggt det blev!! =)

Chrissan sa...

Värsta coola rummet!