2010 sätter jag mina spår här... men jag har även tidigare år satt spår bl.a. här och här

lördag 13 februari 2010

Hååååååååååål

ett STORT svart hål. FAN! 2010 skulle bli bäst. Ska jag kanske bara börja acceptera att det inte blir bättre än såhär. Det kanske bara ska vara så.

Jag VET att jag har Sveriges och eventuellt även världens största bekräftelsebehov. Jag vet också varför. Jag har ingen lust att dra hela den historien för då får jag skriva hela natten.

Jag borde sluta söka bekräftelse eftersom jag reagerar likadant vaje gång jag inte får det (vilket är alla gånger), jag borde verkligen det. Jag vet även det. Det hjälper inte.

Snälla ni, ta hand om era och era närmsta barn. Bry er om dem, bekräfta dem, se dem och intressera er för dem. Även när ni tror att de inte längre är barn. Det är så mycket viktigare än ni tror.

3 kommentarer:

Chrissan sa...

Vissa får kämpa mer än andra för att ni dit man vill.
Och du är tydligen en av dem.
Stor kram till dig Yvonne!

Fiffi sa...

Jag hade kunnat fylla ett A4 med positiva adjektiv om dig! ♥

Ting sa...

Jag gillar dig Yvonne!