2010 sätter jag mina spår här... men jag har även tidigare år satt spår bl.a. här och här

måndag 15 februari 2010

Ord

har inte så många just nu, inte så mkt att uppdatera och ingen tid för bloggning egenligen.

Håller på med ett annat roligt projekt och det tar väl mest av all tid som blir över. Blir det som vi vill så blir det värt det!

Vikten, ja ni vet att jg sköter mig :) Jag engagerar mig inte direkt, det går av sig självt faktiskt. Får vara glad så länge det sitter i :) Målviktens börjar synas vid horisonten nu så det är kanske därför det går lättare!

Fiffi, ang. fejjan.. jag kommer tillbaka när jag orkar med mig själv! <3

Kram på er!

2 kommentarer:

Matilda sa...

Hej Yvonne, jag läser din blogg lite titt som tätt o. skickar en styrkekram till dig!

Kram Matilda i Dalarna

Chrissan sa...

Det kanske är det man ska göra...inte engagera sig för mycket och tänka "bantning" 24/7.;