2010 sätter jag mina spår här... men jag har även tidigare år satt spår bl.a. här och här

onsdag 10 februari 2010

Rymde

Jag rymde från jobbet idag, mådde så jävla dåligt. Har haft ont i huvudet och i magen sedan i torsdags då den här skitcirkusen med jobbet drog igång. Idag kände verkligen att jag pallar inte, jag orkade inte stå upp kändes som att jag skulle ramla. Höll på att börja gråta vid ett flertal tillfällen idag med, och ni som känner mig vet att det inte är något jag gör.

Så jag sa till arbetsledaren att jag går hem o att jag inte vet när jag kommer tillbaka, kommer helt enkelt tillbaka när jag hunnit smälta allt vad det här innebär för mig (vilket är ett rent helvete, ingen akassa, no nothing...) och känner att jag mår tillräckligt bra för att klara av att vara där. Tycker jättesynd om resten av personalen, hoppas dom inte får det allt för tungt. Det har verkligen varit för deras och de boendes skull som jag kämpat sedan i torsdags. Det gick bara inte mer :(

Orkar ni med oss mer?

2 kommentarer:

Suzan sa...

Vad viskades det om "imorgon" ? =) Hörde inte...

JEN sa...

Kära lilla....... :-(( Åh, jag skickar största varmaste kramen härifrån, det är så JOBBIGT att må sådär. Hoppas det löser sig på något sätt.... det är du så värd. *KRAM*