2010 sätter jag mina spår här... men jag har även tidigare år satt spår bl.a. här och här

söndag 31 januari 2010

Så jävla uttråkad

Ber om ursäkt i förväg ;)

Minus denna vecka också alltså, hur fan det nu gick till.

Bytte dag eftersom jag blir alldeles förvirrad av att hålla reda på alla olika vägningar, för rivstart, månadsvägning, veckovägning på måndagar samt veckovägning fr.o.m 1:a jan.. det går liksom inte. Så nepp. Så har jag lite mer tid på mig på söndagmorgnar också. Treevlig söndag på er, här ska kalasas!

5 kommentarer:

Chrissan sa...

Smart att väga sig idag, innan kalaset! ;)
Grattis till minuset!

Sarah sa...

Kämpa på! Nej, det är inte alltid så lätt när man har mycket man ska hålla ordning på! Har varit jättedålig på att blogga det senaste. Som du sa - hante tid! Ha en fin Söndag, kraaam!

Åsa F sa...

Duktig Yvonne!!!

Tack för lånet av sonen igår. Hoppas att han hade kul, trots att det bara var hockeygrabbar och han som var här.
Kram

Fiffi sa...

Hejahejaheja!

Suzan sa...

Jag vill ha hjälp m att göra en header...
du kan väl maila mig?

suzieppp@gmail.com