2010 sätter jag mina spår här... men jag har även tidigare år satt spår bl.a. här och här

onsdag 3 februari 2010

Random

Till dagis har dom byggt en mördarbacke. Man kan varken gå upp eller ner för den pga flås och halka. Idag ramlade jag dessutom bom crasch på arselet precis efter att jag skjutsat ner dottern i pulkan. Efter ett knak!! och knyck i nacken och i handleden grundar jag nu inför morgondagen med en jävla massa tigerbalasam.

På jobbet verkar det som att de lägger ner tjänsten jag och några till har, jag har möte imorgon. Detta firar jag med att gå och köpa nya arbetskor, Birken för 700 spänn. Blir jag av med jobbet nu tänker jag lägga mig ner och ge upp.

Köpte även på mig en burk B12, jag tänker testa ALLT tills jag får ordning på min jävla ostadighetsyrsel. Läkarbesök på måndag, som sagt, tänker testa allt. Nu ska jag vinna!

Blir lite mindre uppdateringar och bloggläsning när jag har Prinsessan här, men jag får ta igen det sen :)

1 kommentar:

Chrissan sa...

Kram på dig Yvonne!